fbpx

הדברת חולדות בביוב

בישראל יש שני סוגי חולדות המפריעות למנוחת בעלי דירות, בתים, עסקים ומפעלים. הראשונה היא חולדת העליות והשנייה בה נדון במאמר זה היא חולדה מצויה. החולדה המצויה נמצאת בעיקר במחילות בקרקע ובורות ביוב ולכן לעיתים קרובות יש לבצע הדברת חולדות בביוב על מנת למגר את המפגע בצורה יעילה ולאורך זמן.

מדוע עושים הדברה בביוב?

מערכת הביוב היא מקום מעולה להתפתחות חולדות. החולדות הנמצאות בביוב מוגנות מטורפים, יש להן אספקה זמינה של מים ומזון (צואה ותיקנים) ולא חסר להן מקומות לינה. לכן, כשיש בעיית חולדות בבית, בדירה, בעסק מזון או במפעל תמיד יש לבצע הדברת חולדות בסביבת החצר או הגינה בנוסף לטיפול בבורות הביוב.

כיצד מבצעים הדברת חולדות בבורות הביוב?

על מנת לבצע הדברת חולדות בביוב יש לפתוח את מכסה בורות הביקורת, להשחיל מספר קוביות רעל על כבל פלדה ולתלות אותן בבור הביוב כאשר המכסה של הבור הוא זה שמונע מהכבל להישטף עם הזרם או להילקח על ידי החולדה הראשונה שתעבור במקום ותמצא את השלל הטעים והלא כל כך בריא.

האם שסתום האל חזור מנירוסטה או שסתום באפולו מונע את הצורך בהדברת חולדות בביוב?

שסתומי האל חזור השונים הניתנים להתקנה בבורות הביוב מונעים מהחולדות את היכולת להיכנס לתוך הדירה או הבית דרך צנרת הביוב אל האסלה ומשם הדרך פתוחה בפניהם לשאר חלקי הבית אך שסתומים אלו אינם מונעים את הצורך בביצוע הדברת חולדות בבורות הביוב וזאת מכיוון שהחולדות יכולות לעלות לפני השטח ממקורות אחרים ולהגיע לנכס שבבעלותכם ומשמש אותכם דרך חלון ,דלת, חור בקיר או בגג .

האם הדברת חולדות בבורות הביוב מספיקה או שיש צורך לבצע הדברה גם בגינה ובבית?

ביצוע הדברת מכרסמים בבורות הביוב היא רק חלק מטיפול כולל נגד חולדות וכמובן שיש צורך לבצע הדברה גם בחצר המבנה ואם זוהו סימנים בתוך המבנה אז יש לטפל גם באותם המקומות בהם זוהו סימני חולדות (צואה ,סימני כרסום, שאיריות מזון, והחולדות עצמם מתרוצצות)

להזמנת מדביר לביצוע הדברת חולדות בביוב חייגו: 054-4603208

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

ממליצים עלינו

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

בלוג ומאמרים

הדברת חולדות בגג רעפים

רעשים מוזרים מגיעים מכיוון הגג? יתכן ויש לכם שם חולדות ואתם צריכים לבצע הדברת חולדות בגג במהירות על מנת למנוע מהחולדות לפגוע ולהרוס כבלי חשמל, מים ותקשורת.

הדברת חולדות בביוב

מערכת הביוב היא מקום מעולה להתפתחות חולדות, החולדות הנמצאות בביוב מוגנות מטורפים יש להן אספקה זמינה של מים ומזון. במאמר זה נבין כיצד לפתור את הבעיה.

הדברת חולדות בבית פרטי

אם אתם גרים בבית פרטי ועדיין לא נתקלתם בחולדות כנראה שאתם חדשים בבית או שיש לכם הרבה מזל. אז, איך עושים הדברת חולדות בבית פרטי?

הדברת חולדות במחסן

המחסן הוא החלום הנדל"ני של החולדות. הרבה מקומות מסתור, מוגן מטורפים, חסין מזג אוויר ונגיש למקורות מזון ומים. אז איך מדבירים חולדות במחסן?

חולדות בחצר

חולדה בחצר מעידה על בעיה בשכונה, בבניין וברחוב, אם ראיתם חולדה שרצה לה בגינה או בחצר הבניין כדאי מאוד לקרוא את המאמר.