fbpx

הדברת חולדות

החולדות שייכות למשפחת המכרסמים העושים נזק לתשתיות חשמל, מים, גז ומכשירי חשמל, החולדות עלולות להעביר מחלות שונות על ידי זיהום בשתן וצואה ציוד ומזון הנמצא בבתים, מסעדות ובתי עסק ועל כן יש לבצע הדברת חולדות על ידי מדביר חולדות מקצועי מיד עם זיהוי סימנים המעידים על נוכחות חולדות בסביבה בה אתם נמצאים.

איך עושים הדברת חולדות מקצועית?

הדברה חולדות מקצועית ניתן לעשות במגוון שיטות, אמצעים ותכשירים ויש להתאים את האמצעי או השיטה למקום בו מבצעים את ההדברה נגד החולדות השונות (חולדת העליות או חולדה מצויה).

הדברה באמצעות מלכודות עושים כאשר אין להכניס חומרי הדברה למקום המטופל והדוגמאות הטובות ביותר לכך הם בתי חולים, מפעלי מזון, חדרים נקיים  אך ישנם מקומות בהם הדברה באמצעות מלכודות לא תספק מענה מהיר ויעיל ועל כן יש להשתמש בתיבות האכלה המכילות רעל עכברים דוגמאות למקומות כאלו הן משקים חקלאי, לולים, בניינים בתל אביב או בכל סביבה אחרת בה יש כמויות גדולות ולא ידועות של חולדות בסביבה.

כמובן שישנם שיטות נוספות להדברת חולדות ובניהם לכידה באמצעות הידיים, טיפול באמצעות אמצעי מניעה לחולדות (נשבע לכם שבארה"ב ואירופה משתמשים בזה) שימוש בפחמן דו חמצני במחילות ועוד מגוון רחב של שיטות יעילות יותר או פחות.

האם יש חשיבות לסוג החולדה?

בישראל  יש 2  סוגים של  חולדות הראשונה היא חולדה נורבגית  ושנייה  חולדת העליות.

לשני סוגי החולדות יש מערכת תכונות ויכולות מדהימות שהובילו  להתבססותם של החולדות בכל מקום בעולם בו יש בני אדם, החולדות בעלות חוש ריח מדהים ולדוגמא משתמשים בחולדות למצוא מוקשים שקבורים באדמה כבר שנים רבות, חוש מישוש ושמיעה חדים ביותר ואינטליגנציה שכמעט ואין לחיות אחרות המאפשרת לחולדות ללמוד מהר ולשתף  את הניסיון האישי של הפרט הבודד  עם שאר בני המשפחה והחברים באוכלוסייה בשילוב הניאופוביה (פחד מדברים חדשים) המפורסמת שהחולדות חולקות קיבלתם מכרסם קשה מאוד להדברה במידה ואתם לא בעלי הידע והניסיון המתאימים, לעיתים קרובות אנשים המנסים להדביר חולדות בשיטת עשה זאת בעצמך ללא לימוד מקדים דרך דוקטור גוגל נוחלים כישלון שבהמשך הדרך יקשה גם על בעל מקצוע לבצע הדברת חולדות בצורה יעילה ומהירה .

למה אני צריך לדעת איזה חולדה יש לי בבית?

מציאת מקומות מסתור האוהבות של החולדות יעזרו לנו מאוד בביצוע הדברת חולדות מוצלחת ומהירה וכל חולדה יש את המקומות בהם היא מעדיפה להעביר את זמנה ולהקים את ביתה.

חולדה נורבגית תעדיף להיות במחילות בקרקע (סמוך למבנים ותחתיהם), תחת מרצפות, גרוטאות, קורות, בקרבת מים ומערכות ביוב, אפיקי נחלים ודפנות תעלות ולכן נרצה למקם את תיבות האכלה בסמוך לאחד מהמקומות האלו כאשר נדע שהחולדה בה אנחנו מטפלים היא חולדה נורבגית או בשמה הנפוץ עכברוש ומנגד חולדת העליות תעדיף גגות רעפים, עצים גבוהים (בדרך כלל עצי דקל שלא נגזמו) ולעיתים קרובות ניתן יהיה לראות אותה רצה על כבלי חשמל ותקשורת ולכן הטיפול יהיה בסביבת המקומות האלו.

איזה עוד תכונות של החולדות כדאי להכיר על מנת לבצע הדברת חולדות יעילה?

החולדות הן חיות לילה – עובדה זאת עוזרת לנו להבין את רמת הנגיעות בסביבה המטופלת ,רוב האנשים מגלים שיש להם שותפים לנכס בשעות הלילה אבל אם ראיתם חולדה בשעות היום כנראה שרמת הנגיעות אצלכם בסביבה גבוה מאוד.

החולדות הן אוכלת כל ואוהבות לכרסם – אם נמצא מזון מכורסם בבית או שאיריות של כלי פלסטיק, כבל חשמל או מים אוכל דבר אחר מכורסם כנראה שיש חולדות בבית  .

ראיתי חולדות אצלי בבית מה הסיכוי שייעלמו לבד?

זוג מכרסמים יכול מביאים לעולם כ-500 צאצאים בממוצע על חמישה חודשים אילו היו תנאים מושלמים  וחיים באוכלוסיות שנעות בין משפחה גרעינית של אבא, אמא ובממוצע של 6 ילדים בהמלטה ועד אוכלוסיות של עשרות בני משפחה, דודים ודודות ובני משפחה אחרים אז הסיכוי שייעלמו לבד לא קיים.

 מה המחיר של הדברת חולדות?

לשאול מה המחיר של הדברת חולדות זה כמו לשאול מה המחיר של מכונית אדומה, הדברת חולדות בדירה לא זהה להדברת חולדות בבניין או בעסק מזון במחיר נע בין 400 ₪ להדברה בדירה וכמה אלפי שקלים בשנה להדברת עסקי מזון או מפעל.

הדברת חולדות בעסקי מזון ובמפעלים דורשת טיפול חודשי קבוע וזאת על מנת לדאוג שאוכלוסיית החולדות לא תגדל ותוביל לפגיעה בסחורה ובמזון הנמצאים בשטח העסק והדברה בבניין או בית בדרך כלל מסתיימת לאחר טיפול אחד.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

ממליצים עלינו

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

בלוג ומאמרים

הדברת חולדות בגג רעפים

רעשים מוזרים מגיעים מכיוון הגג? יתכן ויש לכם שם חולדות ואתם צריכים לבצע הדברת חולדות בגג במהירות על מנת למנוע מהחולדות לפגוע ולהרוס כבלי חשמל, מים ותקשורת.

הדברת חולדות בביוב

מערכת הביוב היא מקום מעולה להתפתחות חולדות, החולדות הנמצאות בביוב מוגנות מטורפים יש להן אספקה זמינה של מים ומזון. במאמר זה נבין כיצד לפתור את הבעיה.

הדברת חולדות בבית פרטי

אם אתם גרים בבית פרטי ועדיין לא נתקלתם בחולדות כנראה שאתם חדשים בבית או שיש לכם הרבה מזל. אז, איך עושים הדברת חולדות בבית פרטי?

הדברת חולדות במחסן

המחסן הוא החלום הנדל"ני של החולדות. הרבה מקומות מסתור, מוגן מטורפים, חסין מזג אוויר ונגיש למקורות מזון ומים. אז איך מדבירים חולדות במחסן?

חולדות בחצר

חולדה בחצר מעידה על בעיה בשכונה, בבניין וברחוב, אם ראיתם חולדה שרצה לה בגינה או בחצר הבניין כדאי מאוד לקרוא את המאמר.