fbpx

הדברת חולדות במחסן

המחסן של רוב האנשים הוא חלום נדל"ני של החולדות, הרבה מקומות מסתור, מוגן מפני טורפים, גשם ושמש נגיש וקרוב למקורות מזון ומים ולכן לעיתים קרובות אנחנו נקראים לבצע הדברת חולדות במחסן.

איך עושים הדברה במחסן?

במחסן יש לעיתים קרובות הרבה ציוד ,קרטונים, קופסאות, בגדים ישנים ושאר הג'אנק שהיה צריך לזרוק אבל היה לכם קשה.

הדברת חולדות במחסן חייבת להיות יעילה ,בטוחה ואחראית ועל כן ביצוע ההדברה נעשית על ידי שימוש בתיבות האכלה מפלסטיק קשיח הננעלות באמצעות מפתח מיוחד המכילות רעל עכברים המכיל בעיקר פיתיון המושך את החולדות לאכול מהרעל  ובכך אנחנו יודעים שאם תגיע חולדה למחסן היא תגיע לתיבה תאכל מהרעל ו….. הסוף ידוע.

למה לצפות כשעושים הדברה במחסן?

בדרך כלל בעיית החולדות תיפטר כ 3-5 שבועות לאחר הטיפול שנעשה על ידי מדביר מקצועי, הסיבה לזמן הממושך היא שחולדות לא אוכלות מכל דבר שמופיע בשטח המחייה שלהם ויכול לעבור מספר ימים עד שיטעמו מהרעל ועוד 3-10 ימים עד שהרעל יעשה את משימתו.

למה רעל העכברים עובד כל כך לאט?

חולדות הן חיות חכמות מאוד ואם הן יקשרו בין מה שאכלו לתמותה במושבה הן יפסיקו לאכול מהרעל ויהיה קשה מאוד להדביר באותו אזור למשך זמן ארוך.

האם החולדות ימותו במחסן?

כמו שציינתי לוקח מספר ימים בין הרגע שהחולדה אכלה את הרעל ועד התוצאה הסופית ולכן הן יכולות למות בכל מקום ובדרך כלל הן יסיימו את חייהן במקום בו הן ישנות.

כמה עולה הדברת חולדות במחסן?

כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לגודל של המחסן, המיקום ורמת הנגיעות ובדרך כלל המחיר להדברת חולדות יתחיל בסביבות 300 ₪ ומעלה אם במקרה נתקלתם במחיר נמוך מזה ההמלצה שלי תבדקו טוב מה הקאצ'

להזמנת הדברה במחסנים חייגו: 054-4603208

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

ממליצים עלינו

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

בלוג ומאמרים

הדברת חולדות בגג רעפים

רעשים מוזרים מגיעים מכיוון הגג? יתכן ויש לכם שם חולדות ואתם צריכים לבצע הדברת חולדות בגג במהירות על מנת למנוע מהחולדות לפגוע ולהרוס כבלי חשמל, מים ותקשורת.

הדברת חולדות בביוב

מערכת הביוב היא מקום מעולה להתפתחות חולדות, החולדות הנמצאות בביוב מוגנות מטורפים יש להן אספקה זמינה של מים ומזון. במאמר זה נבין כיצד לפתור את הבעיה.

הדברת חולדות בבית פרטי

אם אתם גרים בבית פרטי ועדיין לא נתקלתם בחולדות כנראה שאתם חדשים בבית או שיש לכם הרבה מזל. אז, איך עושים הדברת חולדות בבית פרטי?

הדברת חולדות במחסן

המחסן הוא החלום הנדל"ני של החולדות. הרבה מקומות מסתור, מוגן מטורפים, חסין מזג אוויר ונגיש למקורות מזון ומים. אז איך מדבירים חולדות במחסן?

חולדות בחצר

חולדה בחצר מעידה על בעיה בשכונה, בבניין וברחוב, אם ראיתם חולדה שרצה לה בגינה או בחצר הבניין כדאי מאוד לקרוא את המאמר.