fbpx

הדברת חולדות בגג רעפים

לילה ואתם בדרך לישון או כבר במיטה ומתעוררים למשמע רעש מכיוון הגג? לא מבינים מה זה יכול להיות? אולי גנב? אולי הילד מתגנב החוצה דרך החלון? ובכן רוב הסיכויים שיש לכם חולדות בגג רעפים ואתם צריכים לבצע הדברת חולדות בגג במהירות על מנת למנוע מהחולדות לפגוע ולהרוס כבלי חשמל, מים ותקשורת כי החולדות מאוד אוהבות לכרסם על מנת לשמור על חדות השיניים שלהם.

מדוע שומעים את החולדות בגג בעיקר בלילה?

רוב המכרסמים והחולדות והעכברים בתוכם הם חיות לילה ז"א חיות שמעדיפות להעביר את היום בקן / מחילה שלהם ועם רדת החשיכה לצאת ולחפש מזון.

המשמעות של עובדה ביולוגית זו היא שאם יש רעש מהגג בלילה סביר מאוד להניח שזה בגלל הפעילות הנמרצת של החולדות שנחו כל היום ועכשיו יוצאות לחפש מזון, מים ובני  זוג על מנת להגדיל את המשפחה ולכן כדאי מאוד להזמין מדביר חולדות שיבדוק את הגג ויחליט אם יש לבצע הדברת חולדות או עכברים.

האם כל רעש מהגג בלילה הוא בהכרח חולדות?

בוודאי שלא, פעמים רבות שבאנו לבדוק את המקור לרעש לפעמים זה היה ענף של עץ הנמצאה קרוב לגג ולפעמים חתיכת פח או קרש שהתנתק מהמבנה וזז כל פעם שהייתה קצת רוח.

בבתי הלקוחות השונים לא מצאנו סימנים המעידים על נוכחות חולדות במקום (סימני צואה ושתן, דברים מכורסמים ושאיריות מזון ) אבל נמצאו כל מיני חפצים שזזו בגלל רוח וגרמו לרעש.

רעשים מהגג רעפים בשעות היום האם זה גם בגלל חולדות?

רעש מהגג בשעות היום יכול להעיד בדרך כלל על אחת מהבעיות הבאות:

  1. אוכלוסייה גדולה של חולדות דבר הגורם לחולדות במעמד הנמוך יותר – החלשים באוכלוסייה לצאת ולפעול בשעות היום מחוסר ברירה.
  2. נוכחות של יונים בגג – יונים בניגוד לחולדות פעילות יום ולכן אם יש קינון בגג לעיתים קרובות נשמע רעש והמולה בשעות היום ושקט בלילה.
  3. נוכחות של יונים וחולדות בגג – יונים מהוות מקור מזון מעולה לחולדות אם זה הביצים הטריות או הגוזלים הטעימים והיונים הבוגרות, לעיתים בעיית יונים יכולה לגרור אחריה בעיית חולדות אם לא מטפלים בכך במהירות והמקום הופך לאטרקטיבי במיוחד לחולדות – מקום מסתור עם בר פתוח בכל שעות היממה.

אז איך יודעים אם באמת יש לי בעיית חולדות בגג?

על מנת להיות בטוחים שאכן מדובר בעכברים או חולדות הן אלו הנמצאים בגג יש למצוא לפחות סימן נוסף אחד בנוסף לרעש והסימנים הם:

  • זיהוי בעיניים של חולדה או עכבר
  • זיהוי של אוכל/פירות/ירקות/צינורות וכל דבר אחר מכורסם
  • ריח חזק של שתן בדרך כלל יעיד על הימצאות חולדות
  • גלילי צואה בעלי צורה מאוד אופיינית לחולדות או עכברים

במידה ומצאתם סימן אחד נוסף אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם חולדות או עכברים בגג ויש להזמין מדביר חולדות שיבצע הדברה מקצועית של חולדות או עכברים.

להזמנת מדביר לביצוע הדברת חולדות בגג רעפים חייגו: 054-4603208

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

ממליצים עלינו

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

בלוג ומאמרים

הדברת חולדות בגג רעפים

רעשים מוזרים מגיעים מכיוון הגג? יתכן ויש לכם שם חולדות ואתם צריכים לבצע הדברת חולדות בגג במהירות על מנת למנוע מהחולדות לפגוע ולהרוס כבלי חשמל, מים ותקשורת.

הדברת חולדות בביוב

מערכת הביוב היא מקום מעולה להתפתחות חולדות, החולדות הנמצאות בביוב מוגנות מטורפים יש להן אספקה זמינה של מים ומזון. במאמר זה נבין כיצד לפתור את הבעיה.

הדברת חולדות בבית פרטי

אם אתם גרים בבית פרטי ועדיין לא נתקלתם בחולדות כנראה שאתם חדשים בבית או שיש לכם הרבה מזל. אז, איך עושים הדברת חולדות בבית פרטי?

הדברת חולדות במחסן

המחסן הוא החלום הנדל"ני של החולדות. הרבה מקומות מסתור, מוגן מטורפים, חסין מזג אוויר ונגיש למקורות מזון ומים. אז איך מדבירים חולדות במחסן?

חולדות בחצר

חולדה בחצר מעידה על בעיה בשכונה, בבניין וברחוב, אם ראיתם חולדה שרצה לה בגינה או בחצר הבניין כדאי מאוד לקרוא את המאמר.